bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 26.07.2019, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Oferty pracy

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie
poszukuje kandydata do pracy na stanowisko STAŻYSTA.

Warunki pracy:
1) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie.

Wymagane kompetencje:
1) wykształcenie: wyższe o kierunku biologia i pokrewne, zdrowie publiczne,
2) wiedza w zakresie uwarunkowań zdrowotnych ludzi, zapobiegania i zwalczania chorób zakaźnych oraz szczepień ochronnych,
3) umiejętność organizowania pracy na zajmowanym stanowisku,
4) umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych,
5) umiejętność efektywnego komunikowania się,
6) umiejętność współpracy w zespole,
7) odpowiedzialność, decyzyjność.
Mile widziane prawo jazdy kat. B

Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1) prowadzenie i analizowanie wywiadów epidemiologicznych w zakresie chorób zakaźnych,
2) prowadzenie nadzoru epidemiologicznego nad osobami chorymi i ich najbliższym otoczeniem,
3) prowadzenie elektronicznego rejestru chorób zakaźnych,
4) prowadzenie nadzoru nad realizacją szczepień ochronnych i prawidłowymi warunkami dystrybucji szczepionek,
5) prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku,
6) bieżąca praca biurowa.

Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy złożyć w terminie do 16 sierpnia 2019 r.

Miejsce składania dokumentów:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie
Sekcja Kadr i Szkoleń
ul. Staszica 16
62-500 Konin


Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Do dokumentów należy dołączyć klauzulę o treści:

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych > pobierz...

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych > pobierz...



Opublikował: Paweł Kujawa
Publikacja dnia: 26.07.2019
Podpisał: Paweł Kujawa
Dokument z dnia: 12.02.2015
Dokument oglądany razy: 4 701